export PW_SELECTION_DB_LOC="Найдено более одного DB файла для запускаемого приложения.\nВыберите необходимый, или перед следующим запуском удалите лишний DB файл.\n"
export PW_SELECTION_DB_LOC="Найдено более одного DB файла для запускаемого приложения.\nВыберите необходимый, или перед следующим запуском удалите лишний DB файл.\n"
...
@@ -52,11 +70,11 @@ then
...
@@ -52,11 +70,11 @@ then
export loc_delete_shortcut="Удалить ярлык для запускаемого файла."
export loc_delete_shortcut="Удалить ярлык для запускаемого файла."
export loc_debug="Запуск c созданием .log файла в корне ${portname}"
export loc_debug="Запуск c созданием .log файла в корне ${portname}"
export loc_launch="Запустить файл..."
export loc_launch="Запустить файл..."
export loc_winecfg="Запустить winecfg для редактирования настроек префикса ${portname}"
export loc_winecfg="Запустить winecfg для редактирования настроек выбранного префикса"
export loc_winefile="Запустить файловый менеждер встроенный в wine"
export loc_winefile="Запустить файловый менеждер встроенный в wine"
export PW_SELECTION_DB_LOC="More than one DB file found for the application being launched.\nSelect the required one, or delete the extra DB file before the next run.\n"
export PW_SELECTION_DB_LOC="More than one DB file found for the application being launched.\nSelect the required one, or delete the extra DB file before the next run.\n"
export PW_NO_FSYNC=1 # Do not use futex-based in-process synchronization primitives. (Automatically disabled on systems with no FUTEX_WAIT_MULTIPLE support.
export PW_NO_ESYNC=1 # Do not use eventfd-based in-process synchronization primitives
##export PULSE_LATENCY_MSEC=60 # Fix crackling audio in games
##export PW_NO_WRITE_WATCH=1 # Disable support for memory write watches in ntdll. This is a very dangerous hack and should only be applied if you have verified that the game can operate without write watches. This improves performance for some very specific games (e.g. CoreRT-based games).
##export PW_HEAP_DELAY_FREE=1
##export PW_WINE_ALLOW_XIM=1 # Disable XIM support until libx11 >= 1.7 is widespread